Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Pá 7:30-15hod
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 5 000,00 Kč bez DPH a máte dopravu ZDARMA
Novinky
22.10.2015
Dezinfekce při výskytu hepatitidy A
Dezinfekční prostředky při žlutence typu A V současné době byl zaznamenán zvýšený výskyt hepatitidy A (HAV) a s tím jsme zaznamenali nárůst dotazů oh... číst celé
07.12.2013
Nový přehledný katalog zboží
Právě jsme zprovoznili nový přehledný informační  katalog nabízeného zboží v případě dotazů nás prosím kontaktujte. číst celé
24.06.2013
NANOTECHNOLOGIE
ČISTÍCÍ PŘÍPRAVKY NANOTECHNOLOGIE - BESTCLEAN čistící přípravky s nanotechnologií s vysokou čistící schopností vysoká koncentrace a snadné ředě... číst celé
Zobrazit všechny novinky

  1. Úvod
  2. Spring Air osvěžovače
  3. Spring Air Spritz 250 ml náplň osvěžovače

Spring Air Spritz 250 ml náplň osvěžovače

vůně pro osvěžovač Deo Smart mini Spring Air

Náplň osvěžovače Spring Air 250 ml - SPRITZ Osvěžující a energetické aperitivo. Mix italského prosecca, aperolu s kousky pomeranče. Vůně Spring Air ... celý popis
Dostupnost
Skladem
Běžná cena
338,8 Kč
314,6 Kč
260,0 Kč
bez DPH
ks
Číslo produktu:SASPRITZ
Výrobce:Spring Air
Objem::250 ml
Hlídat cenu / dostupnost
  • Kompletní specifikace
  • Spring Air Spritz 250 ml náplň osvěžovače
    Spring Air Spritz 250 ml náplň osvěžovače
    Skladem
    314,6 Kč
    260,0 Kč bez DPH
  • ks
Kompletní specifikace

Náplň osvěžovače Spring Air 250 ml - SPRITZ

Osvěžující a energetické aperitivo. Mix italského prosecca, aperolu s kousky pomeranče.

Vůně Spring Air pro osvěžovače Deo Smart mini mají tyto přednosti:

- obsah esenciálních olejů min. 12,6%

- obsah 20% molekul pohlcujících nepříjemné pachy

- 3 hnací plyny zaručující 3100 dávek z jedné náplně

 

Využijte vliv vůní na lidskou mysl v rámci tzv. vonného marketingu. Použití vůní v prostoru ovlivňuje lidské chování:

- náš mozek si zapamatuje vůně 10x déle než vizuální obraz

- s každou vůní se nám pojí vzpomínky a emoce

- mozek dokáže určitou vůni přiřadit ke vzpomínce (zážitek, produkt, místo, osoba ...a pokud danou vůni po čase ucítíme, vybaví se nám dané vzpomíky)

- v prostoru s příjemnou vůní lidé tráví více času

- vůně ovlivňuje nákupní chování a rozhodování o koupi

- správným výběrem vůně můžeme přimět zákazníky k určité akci (např. když cítíme vůní kávy či čerstvého pečiva, dostaneme na ně chuť)

Zboží zařazeno v kategoriích
 
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.