S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
       

OBCHODNÍ PODMÍNKY


„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Obchodní podmínky

1. Základní

Provedením objednávky (dle obchodního zákoníku) a uzavřením obchodu u společnosti  Sunexclean s.r.o. (dále jen dodavatel) kupující (zákazník) souhlasí a přijímá všeobecné obchodní podmínky. Faktura (popřípadě hotovostní doklad) a dodací list lze považovat za záruční list, jsou-li na něm uvedeny správné náležitosti. Faktura (popřípadě hotovostní doklad) a dodací list je vždy součástí dodávky. Údaje na faktuře a záručním listu si kupující ihned zkontroluje. Reklamace zboží, které nesouhlasí se záručním listem a fakturou, nemusí být později vyřízeny. Rozdíl mezi doklady a zbožím, případně chybějící doklad, je kupující povinen neprodleně oznámit dodavateli, nejpozději následující den od data převzetí. Později nebude reklamovaný rozdíl uznán.

2. Cena a platební podmínky

Ceny zboží jsou dle aktuálně platných ceníků, rozhodující je datum doručení objednávky. Předchozí ceník se automaticky ruší a nahrazuje novým v okamžiku platnosti nového ceníku. Jsme plátci DPH. Ceny jsou dále smluvní na základě nabídky dodavatelem či individuálně dohodou. Kupující souhlasí s cenou podáním závazné objednávky. V případě nepředvídaného zvýšení ceny dodavatel kupujícího kontaktuje a zvýšenou cenu s ním konzultuje. Kupující není povinen se zvýšenou cenou souhlasit a může po dohodě odstoupit od objednávky. Ceny jsou uvedeny bez nákladů na dopravu, balné a případné doběrečné. Tyto náklady na dopravu se liší dle sortimentu, konkrétní sazba je uvedena u jednotlivého produktu, základní dopravné je 150,-Kč vč. DPH. U více produktů s různým dopravným se dopravné upravuje individuálně, většinou je účtováno jedno dopravné a to náležející k největšímu či nejtěžšímu zboží. Kupující si vybírá způsob doručení zboží v objednávce a dopravné se dle jeho výběru může změnit. Kupující je vždy obeznámen s cenou dopravy před ukončením objednávky nebo je v nejbližší době před expedicí dodavatelem upřesněno.

 

Uvedené ceny platí pouze při objednání v e-shopu! Při osobním odběru v provozovně bez objednávky v e-shopu se mohou lišit.

Kupující může provést úhradu těmito způsoby:

Platba v hotovosti - při převzetí zboží (dobírka - může být zpoplatněna). Platbu přebírá dopravce od kupujícího, předá doklad o převzetí hotovosti (faktura je součástí zásilky).

Platba předem - zákazník na základě výzvy k platbě (obsahuje částku, číslo účtu, variabilní symbol a další) uhradí částku:

a) převodem (bezhotovostně) z účtu zákazníka na účet dodavatele
b) hotovostním vkladem na účet dodavatele
c) poštovní složenkou

Platba zálohou - v případě výroby nebo individuální objednávky – je zboží dáno do výroby (objednání) nejdříve následující pracovní den po připsání částky na účet dodavatele na základě zálohové faktury, dodání dle bodu 3. nebo jak bylo dohodnuto, úhrada nevratnou zálohu:

a) převodem (bezhotovostně) z účtu zákazníka na účet dodavatele
b) hotovostním vkladem na účet dodavatele
c) poštovní složenkou

Platba fakturou se splatností - pouze vybraná skupina zákazníků (smluvní partneři) mohou platit na fakturu po dodání zboží se splatností dle dohody (standardně 14 dní).

Osobně v hotovosti - na adrese provozovny. Zboží je nutné předem závazně objednat prostřednictvím e-shopu nebo telefonicky rezervovat. Termín převzetí dle provozní doby a předchozí domluvy.

V případě prodlení splatnosti faktury (došlo-li k převzetí zboží) za dodané zboží se kupující zavazuje uhradit dodavateli smluvní pokutu ve výši 0,5 % za každý den prodlení, není-li domluveno jinak. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího v okamžiku uhrazení celé kupní ceny.

3. Objednávka

Objednávka zboží je jednostranný závazný úkon kupujícího. Do objednávky se musí uvést přesné označení, včetně požadovaného příslušenství, množství, u vybraného sortimentu barva. Dále musí objednávka obsahovat jméno a sídlo kupujícího, IČ, DIČ, telefonní číslo a dodací adresu.

Objednávky jsou přijímány prostřednictvím e-shopu, popřípadě písemně poštou a e-mailem. Běžná doba vyřízení (předání přepravní službě) objednávky činí 1-20 pracovních dní od podání objednávky kupujícím (a potvrzením dodavatele) dle sortimentu a množství zboží. Zboží, které se individuálně vyrábí je dodáno dle možností výrobce, úhrady zálohy (a tím zadání do výroby) a dohody mezi zákazníkem a dodavatelem. Rozměry, váha, kapacita a ostatní technické údaje uvedené v e-shopu a na tiskovinách jsou údaji nezávaznými (mohou mít drobné odchylky) a vycházejí z údajů výrobců a dodavatelů. Směrodatné jsou údaje na potvrzené objednávce a faktuře. Potvrzení objednávky je automatické systémem e-shopu, druhé potvrzení je přímo dodavatelem před odesláním, který vše zkontroloval. Informujeme takto e-mailem, v případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat k ujasnění objednávky.

Dodavatel má právo objednávku zrušit v případě nedostupnosti zboží, nebo změny v nabídce ze strany dodavatelů a o tomto neprodleně vyrozumí kupujícího. Nebo nabídne náhradní zboží, které však nemusí zákazník akceptovat. Uhrazené zálohy budou v tomto případě nejpozději do 5-ti prac. dnů vráceny. Nárok na zrušení závazné objednávky kupujícím je možný jen po předchozí dohodě s dodavatelem na návrh ke zrušení objednávky a to podaný písemně. Pokud není ze strany kupujícího v objednávce uveden maximální termín (potvrzený dodavatelem) platnosti objednávky, nemá zákazník nárok při překročení běžného termínu dodávky o méně než dvojnásobek (40 dní) automatický nárok ke zrušení objednávky kupujícím. Ke zrušení může dojít pouze vzájemnou dohodou bez uplatnění nároku na smluvní pokutu ze strany dodavatele, nevznikne-li tím dodavateli újma (zboží je již na cestě apod.). Pokud nedojde k dodání zboží po více než dvojnásobku obvyklé doby (40 dní), může kupující objednávku bez předchozí dohody s dodavatelem zrušit a to písemně pokud již zboží nebylo vyexpedováno. Pro výrobu a individuální objednávku, je doba překročení počítána ode dne uvedeného předběžného dne dodání. Pokud bylo převzetí zboží domluveno osobně v provozovně a nebylo vyzvednuto z důvodu neshody na termínu převzetí, nemůže být započítáno do termínu nedodání a tím ze strany zákazníka, nemůže dojít ke zrušení objednávky. Pokud kupující neuvedl při objednávce podmínku dodání kompletu zboží, nemůže již dodatečně toto žádat a především nemůže zrušit objednávku z důvodu nedostupnosti některé položky objednávky.

V případě neodebrání zboží kupujícím během 10 dnů od splatnosti vystaveného dokladu, nebo expedice zboží, bude dodavatel účtovat smluvní pokutu ve výši 40 % z ceny neodebrané objednávky, nedojde-li k jiné dohodě. Toto se nevztahuje na zboží zadané do výroby, nebo individuální objednávky, tam je smluvní pokuta až do výše 100%, obě smluvní pokuty jsou splatné ihned.

4. Přeprava a převzetí

Dopravu zboží na místo určené kupujícím (dodací adresa) zajišťuje dodavatel obvykle do dvou pracovních dní po dni expedice. Náklady spojené s dopravou hradí kupující dle sazeb uvedené v sazebníku služeb. Veškerá rizika spojená s přepravou zboží (ztráta, zničení, poškození) nese dodavatel a to za předpokladu, že kupující při převzetí zásilky od přepravce ihned prověří stav a množství dodaného zboží, správnost druhu a kompletnost zboží, aby v případě částečné ztráty nebo poškození dodávky, bylo možno uplatňovat náhradu škody u přepravce. Pokud dojde k poškození při přepravě, kupující sepíše se zástupcem dopravce zápis o poškození zboží a o této skutečnosti neprodleně (nejlépe tentýž den) informuje dodavatele. Po vzájemné dohodě může být kupujícímu ihned expedováno nové zboží. Pozdější nárokování reklamace služby nemůže být uznáno, pokud tato věc nebude řešena při převzetí přímo s dopravcem, nemůže být poté vyřešena dodavatelem a vzniklá škoda je na náklady kupujícího.

Zboží droučujeme pouze v rámci České republiky. V případě zájmu o doručení mimo ČR nás prosím kontaktujte ohledně možnosti expedice do vámi určené destinace.

Pokud závazně objednané zboží nebude kupujícím uhrazeno/přijato a bude vráceno zpět dodavateli, nebo zboží se specifikací osobní odběr nebude kupujícím vyzvednuto a zaplaceno do 10 dnů po splatnosti faktury nebo zálohové faktury (výzvy k odběru), vyhrazuje si dodavatel právo stornovat objednávku a požadovat na kupujícím úhradu smluvní pokuty dle bodu 3. V případě, že kupující nepřevezme zásilku zboží opakovaně expedovanou na jeho přání, je povinen uhradit vedle smluvní pokuty (nedojde-li k převzetí) dle bodu 3. též marně vynaložené dopravní náklady v plné výši.

5. Vrácení zboží

Zboží může zákazník vrátit (odstoupit od smlouvy) do 14-ti dnů ode dne doručení, bez udání důvodu, jestliže zjistí bezprostředně po nákupu, že zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje. Zákazník tak může zboží vrátit pouze při nákupu mimo provozovnu (přes internet), platí pro fyzické osoby nepodnikatele (spotřebitele).

Za podmínek:

- Zboží musí být zcela nepoužité s reálnou možností dalšího prodeje.
- Zboží musí být předáno v původním obalu včetně kompletního příslušenství (kabely, manuály, ovladače) a faktury (daňového dokladu).
- Zboží je nutno odeslat na vlastní náklady do 14 dnů od doručení zboží. Datem doručení se považuje den předání zboží přepravní službou.
- Následně bude zákazníkovi převedena příslušná částka, která bude snížena o poštovné a balné.
- Tato možnost se nevztahuje na zákazníkem otevřené spotřební zboží a jednorázový materiál.
- Tato možnost se nevztahuje na zboží individuální objednávky a výroby na zakázku s uhrazenou nevratnou zálohou.
- Zákazník zašle zboží poštou nebo jinou přepravní službou. Dobírková forma je nepřípustná a zboží takto nebude dodavatelem převzato. Doporučujeme zboží pro přepravu pojistit.

Zboží zasílejte na adresu:
Sunexclean s.r.o., Pod Všemi svatými 1544/1a, 301 00 Plzeň

6. Reklamace

V případech oprávněných reklamací dodavatel (servis/výrobce) zajistí opravu nebo výměnu vadného či poškozeného zboží kupujícímu, zdarma v záruční době. Kupující je povinen neprodleně a bez dalšího používání po zjištění závady provést písemnou (e-mailem, poštou) reklamaci u dodavatele. K dopravě zboží k reklamačnímu řízení k dodavateli nebo servisu lze použít vlakovou přepravu, přepravní firmu nebo poštu a zajistit tak doručení na adresu dodavatele (servisu/výrobce) dle instrukcí. Zboží nikdy nezasílejte poštou na dobírku - nebude přijato! Dopravné v rámci reklamace jde k tíži kupujícího, nebylo-li dohodnuto jinak.

Zboží určené k reklamaci bude přijato k reklamačnímu řízení:

  • v původním obalu bez všech nepůvodních nálepek atd.
  • s kopií dodacího listu nebo faktury a záručním listem
  • s kompletní technickou dokumentací a příslušenstvím
  • s podrobným popisem závady (písemně ve 2 kopiích)
  • s kontaktní (dodací) adresou, telefonem a seznamem reklamovaného zboží

V případě, že zboží nebude dodáno do reklamace se všemi  náležitostmi, vystavuje se kupující nebezpečí prodloužení reklamačního řízení nebo jeho odmítnutí. U oprávněných reklamací bude opravené nebo vyměněné zboží vráceno kupujícímu v nejkratším možném termínu. Pokud bude zjištěno, že reklamace je neoprávněná, hradí náklady spojené s vyřízením reklamace kupující. Servisní a manipulační poplatek (za vyřízení) v případě neoprávněné reklamace je stanoven dle druhu, velikosti zboží a náročnosti, minimálně však ve výši 150,- Kč za jeden úkon (převzetí, posouzení, konzultace, rozhodnutí a odpověď, předání nebo odeslání, skladné atd) + náklady na odeslání. Reklamaci zjevně mechanicky poškozeného výrobku při dopravě od dodavatele ke kupujícímu je nutno uplatnit bez prodlení v den obdržení zboží viz bod. 4. Stejným způsobem je nutno reklamovat neúplnost či nekompletnost reklamovaného zboží. Na pozdější reklamace tohoto typu nebude brán zřetel. O oprávněnosti reklamace a způsobu odstranění závady rozhoduje dodavatel na základě dodaných podkladů a materiálů. Další nároky včetně náhrady následně vzniklých škod jsou vyloučeny.

7. Záruka

Zboží je určeno pro běžné i profesionální použití, záruka a podmínky zde neuvedené se řídí dle obchodního zákoníku. U zboží je v záručním listě nebo na faktuře uvedena doba záruky, není-li uvedena, jedná se o záruku pro profesionální použití v době 12-ti měsíců. Záruční lhůta začíná běžet dnem předání zboží. V případě výměny zboží v záruce se záruka neprodlužuje.

Záruka se nevztahuje zejména na závady způsobené:

- neodborným servisním zásahem (porušení ochranných pečetí, plomb apod.) a při nedodržení pokynů stanovených výrobcem či dodavatelem

- mechanické poškození

- při použití zboží k jiným účelům, nevhodným skladováním, špatnou nebo neodbornou obsluhou apod.

- provozem zařízení v nevhodném prostředí (teplotou, vlhkostí není-li k tomu výrobek určen a uzpůsoben)

- zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné ČSN (špatné uzemnění, přepětí a podpětí, výkyvy napětí v síti)

- živelnými pohromami nebo vyšší mocí

- po záruční době

8. Ochrana osobních údajů

Osobní údaje zákazníků jsou zpracovány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. Poskytnutím údajů k registraci zákazník souhlasí s tím, aby dodavatel poskytnuté údaje zpracovával a využíval pro interní a marketingové potřeby. Tyto údaje nebudou poskytnuty třetím osobám bez předchozího písemného souhlasu zákazníka. V souladu se zákonem č.480/2004 Sb. zákazník souhlasí se zasíláním informačních emailů společnosti Sunexclean s.r.o.

9. Ostatní ustanovení

Obchodní podmínky a reklamační řád platí s účinnosti od 1. ledna 2013, nové podmínky dnem platnosti nahrazují veškerá předchozí ustanovení, zvyklosti prodeje a vyřizování reklamací. Dodavatel si vyhrazuje právo změny bez předchozího upozornění.

Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

vozorovy_formular_odstoupeni_od_smlouvy.doc